INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH W PROCESIE REKRUTACJ
w SBM „Ursynów”


Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego "URSYNÓW"
poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

Inspektora ds. budowlanych

Miejsce pracy: Warszawa

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie między innymi:

  • prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem we właściwym stanie technicznym zasobów Spółdzielni.
  • przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków oraz nadzór nad wykonaniem przeglądów budowlanych i kominiarskich (w tym przeglądów instalacji kominowych – spalinowych i wentylacji grawitacyjnej) w budynkach, przeprowadzanych przez usługobiorców zewnętrznych.
  • prowadzenie dokumentacji technicznej budynków
  • dokonywanie wpisów do  książek obiektów budowlanych.
  • udział w komisjach przeglądu budynków, wizjach lokalnych oraz rozliczanie konserwatorów i wykonawców z realizacji wyników tych przeglądów i wizji lokalnych,  w tym przygotowywanie dokumentacji do spraw związanych z rozliczaniem szkód
  • przygotowywanie materiałów do opracowywania corocznych planów remontów i konserwacji oraz sprawozdań z ich realizacji
  • przygotowywanie i nadzorowanie remontów, robót naprawczych i awaryjnych w budynkach Spółdzielni
  • załatwianie indywidualnych spraw mieszkańców w zakresie spraw budowlanych.
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, urzędami i wykonawcami
  • współpraca z innymi działami spółdzielni
  • kontrola zgodności realizowanych robót z dokumentacją techniczną, umowami, zleceniami, przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej
  • przygotowywanie materiałów przetargowych w zakresie branży budowlanej
  • opracowywanie i sprawdzanie kosztorysów
  • kontrola realizacji zaleceń przeglądów rocznych i pięcioletnich stanu technicznego obiektów budowlanych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe
  • doświadczenie w pracy na odpowiednim lub podobnym stanowisku min. 5 lat.
  • uprawnienia budowlane wykonawcze w branży budowlanej, uprawnienia projektowe
  • przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa oraz posiadanie zaświadczenia o opłacaniu składek członkowskich
  • dobry stan zdrowia, możliwość wykonywania pracy na wysokości powyżej 3 metrów
  • znajomość Prawa budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi
  • znajomość zagadnień z zakresu działalności spółdzielni mieszkaniowych
  • umiejętność kosztorysowania, szacowania oraz umiejętność oceny i rozwiązywania problemów i zagadnień technicznych
  • obsługa komputera, znajomość oprogramowania: MS Office, Norma
  • dobra organizacja pracy, komunikatywność

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie
  • zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze 1/1 etatu – dopuszczalne inne formy zatrudnienia
  • wynagrodzenie stosowne do umiejętności i zaangażowania w pracę
  • szkolenia
  • pracę w niedużym zespole
  • możliwość korzystania z pakietu prywatnej opieki medycznej

Wymagane dokumenty: 

  • CV oraz list motywacyjny wraz z podaniem poziomu oczekiwanego wynagrodzenia brutto prosimy przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi osobami.
Nadesłanych ofert Spółdzielnia nie zwraca.

Administratorem danych osobowych jest SBM „Ursynów” z siedzibą w Warszawie przy al. Komisji Edukacji Narodowej 98.
Dane przetwarzane są w celu wybrania kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu w związku z prowadzoną rekrutacją.
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, ich aktualizacji oraz usunięcia.
Pełna treść obowiązku informacyjnego dostępna jest w siedzibie SBM „Ursynów” i na stronie Spółdzielni.